O nas

Spis treści

Baza materialna uczelni

Dowiedz się więcej o uczelni

Siedziba Europejskiej Uczelni Społeczno-Technicznej im. Roberta Schumana znajduję się w Radomiu przy ul. Wodnej 13/21, gdzie uczelnia dysponuje pomieszczeniami o łącznej powierzchni 2512m2 , na którą składają się dziekanat, pomieszczenia administracyjne, biblioteka, aula (120 miejsc), 14 sal ćwiczeniowych (7x35m), 2 pracownie komputerowe z dostępem do Internetu od 8:00 do 22:00 (2×16 stanowisk), laboratoria: anatomii i fizjologii, biochemiczne, chemii budowlanej, gabinet kosmetyczny, pracownia masażu, sanitariaty.

Założyciel posiada ławki i krzesła dla 980 studentów, 17 tablic, 10 rzutników pisma i 9 rzutników multimedialnych, DVD, magnetofony, mikroskop, lodówkę (nie zbędną do zajęć z biochemii), 6 kserokopiarek oraz wyposażenie biurowe dla służb administracyjnych, uczelnia posiada również dwie tablice interaktywne oraz system do głosowania.

Założyciel posiada wynajętą w Zespole Szkół Zawodowych. im. mjr Hubala w Radomiu, ul. Grzecznarowskiego 2, powierzchnię 950m2 (10 sal wykładowych, dwa pokoje ćwiczeniowe-wszystkie sale wyposażone są w sprzęt audiowizualny – 5 rzutników pisma, 2 rzutniki multimedialne, bufet sanitariaty) oraz salę gimnastyczną, w której to szkole będą odbywać się zajęcia.

Obecnie biblioteka (zajmująca powierzchnię 120m2) liczy 12500 tysiąca woluminów z zakresu literatury prowadzonych kierunków kształcenia i jest sukcesywnie wzbogacana o nowe pozycje. Ponadto planuje się zakup nowych książek i czasopism specjalistycznych dla planowanego kierunku kształcenia – przewidywany koszt to ok. 20 tyś. (vide Plan rozwoju biblioteki).

Łącznie powierzchnia do dyspozycji studentów wynosi 3520m2. Wokół tych obiektów znajdują się place przeznaczone na parkingi.

Budynki odpowiadają wymaganiom określonym w przepisach BHP.

Uczelnia posiada wyposażone laboratoria do zajęć: z anatomii i fizjologii (tablice anatomiczne, fizjologiczne, foliogramy, kasety VHS, Płyty DVD), z biochemii (mikroskop, lodówka, odczynniki, szkło laboratoryjne, pipety automatyczne 1,0ml, 5,0 ml cylinderki na 100 ml), chemii budowlanej oraz gabinet kosmetyczny i masażu.

Kadra wykładowców EUST

Zobacz kto uczy w Europejskiej Uczelni Społeczno-Technicznej

  • dr Adamczyk Witold
  • dr Bakun Monika
  • dr Bernacka Ryszarda
  • dr Biliński
  • dr Bis Dorota
  • mgr Bławat Barbara
  • dr Bosowka Katarzyna
  • dr inż. Bosowski Adam
  • dr Chełstowski Arkadiusz
  • dr Chochowska Anna
  • dr Chrzan Renata
  • dr Ferek Maciej
  • dr Gierczak Dorota
  • mgr Głowacka Ewa
  • dr Hilla Włodzimierz
  • mgr J Górska Sylwia
  • mgr Janeczek Piotr
  • dr Jasiuk Ewa
  • mgr Jelinek Kamil
  • mgr Kanadys Anna
  • dr Kardas Kacper
  • mgr Kasztelan Joanna
  • dr Kiedrowicz Elżbieta
  • mgr Kosowski Paweł
  • dr Krajewski Tomasz
  • dr Król Urszula
  • mgr Kuc Sylwia
  • mgr Lipka Anna
  • mgr Ładycka Ewa
  • dr Łakomski Marian
  • dr Łopyta Barbara
  • dr Mazur-Mitrowska Monika
  • mgr Mączkowski Kamil
  • dr Mąkosa-Wąsowicz Paulina
  • dr Muszyńska Barbara
  • dr Nowacka Magdalena
  • mgr Podgórski Sylwester
  • dr Radecki Krzysztof
  • mgr Rogala Paulina
  • dr Salwa Agata
  • mgr Sałuda Norbert
  • mgr Sobczak Bogumiła
  • mgr Stelmasiak Małgorzata
  • dr Szot Katarzyna

Partnerzy

Poznaj partnerów naszej Uczelni

Społeczna Rada Pracodawców

Zarządzenie nr 1/05/2014 Rektora EUST w Radomiu z dnia 5 maja 2014 r. w sprawie powołania Społecznej Rady Pracodawców.

Zarządzenie Rektora EUST

Zarządzenie nr 1/05/2014 Rektora EUST w Radomiu z dnia 5 maja 2014 r. w sprawie powołania Społecznej Rady Pracodawców.

Działając na podstawie przepisu zawartego w art. 66 ust. 1 w związku z ust. 2 pkt 3a ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. 2005 Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.), § 21 ust. 4 w związku z ust. 7 Statutu Uczelni z dnia 13 września 2011 r., zarządzam, co następuje: § 1. Powołuje się Społeczną Radę Pracodawców EUST. Rada, o której mowa w ust. 1 niniejszego §, jest organem doradczym Władz Uczelni powołanym w celu oceny prawidłowości realizowanych programów nauczania na kierunkach studiów prowadzonych w Uczelni, dzięki pozyskiwaniu informacji o wymaganiach stawianych przez rynek pracy (pracodawców). Rada, o której mowa wyżej, funkcjonuje na podstawie Regulaminu, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia. § 2. Niniejsze zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Dokumenty do pobrania

Znajdź dokumentów, których szukasz

Wyszukiwarka

Filtry