Uwaga! Jesteśmy dostępni pod nowym numerem infolinii: 699-587-805

Psychologia reklamy i komunikacji

Spis treści

Kierunek: Psychologia reklamy i komunikacji

Koszt semestralny: 1900 zł za semestr

Forma kształcenia: Studia Podyplomowe

Czas trwania: 2 semestry

Data inauguracji: 25.10.2025

Tryb nauczania do wyboru: Zajęcia hybrydowe

Lokalizacja:

  • Biuro Rekrutacji Radom i Siedziba Główna Uczelni (miejsce odbywania zajęć stacjonarnych) ul. Zbrowskiego 61,
    • Poniedziałek – piątek czynne w godzinach 8:00 – 18:00
    • Sobota – niedziela czynne w godzinach 8:00 – 18:00
  • Biuro Rekrutacji i Wydział zamiejscowy EUST w Warszawie, ul. Miła 2,
    • Poniedziałek – piątek czynne w godzinach 8:00 – 18:00
    • Sobota – niedziela czynne w godzinach 8:00 – 18:00

Rekrutacja telefoniczna czynna codziennie od godziny 8:00 do 18:00 pod numerem 699-587-805

Zapisy są prowadzone telefonicznie lub za pośrednictwem formularza online

Opis oferty edukacyjnej

Czym jest Psychologia reklamy i komunikacji w EUST?

Studia skupiają się na zastosowaniu wiedzy psychologicznej w obszarze marketingu, reklamy i komunikacji społecznej. Program zawiera mechanizmy wpływu społecznego, psychologię konsumenta, kształtowanie wizerunku marki oraz skuteczne strategie perswazji.

Słuchacz nabywa umiejętności praktyczne w obszarze projektowania przekazów reklamowych oraz analizowania ich skuteczności z uwzględnieniem procesów poznawczych i emocjonalnych odbiorców.

Kadra Wykładowców-ekspertów

Poznaj sylwetki naszych wybranych Wykładowców.

Zajęcia prowadzone są przez psychologów społecznych i marketingu, specjalistów ds. komunikacji, ekspertów od badań rynku i zachowań konsumenckich, jak również specjalistów z agencji reklamowych i firm zajmujących się public relations oraz brandingiem.

Zagadnienia programowe

Czego nauczę się na studiach?

  • Psychologia poznawcza a procesy decyzyjne konsumenta
  • Psychologia emocji i motywacji w marketingu
  • Psychologia społeczna w komunikacji marketingowej
  • Mechanizmy perswazji i wpływu społecznego
  • Procesy poznawcze i emocjonalne w odbiorze komunikatów reklamowych
  • Kształtowanie i zarządzanie wizerunkiem marki
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w marketingu
  • Badania skuteczności kampanii reklamowych i analiza potrzeb odbiorców
  • Strategie storytellingu i content marketingu
  • Etyka reklamy i komunikacji społecznej

Adresaci

Kto powinien rozważyć ten kierunek?

Studia dedykowane są psychologom, marketerom, specjalistom PR oraz osobom pracującym w agencjach reklamowych, działach marketingu i komunikacji, a także wszystkim zainteresowanym projektowaniem skutecznych strategii reklamowych i komunikacyjnych.

Sylwetka absolwenta

Co zyskuje po studiach?

Absolwent posiada interdyscyplinarną wiedzę z zakresu psychologii, marketingu i komunikacji, która pozwoli mu lepiej rozumieć mechanizmy zachowań konsumenckich. Potrafi analizować zachowania konsumentów, projektować i oceniać skuteczność kampanii reklamowych oraz tworzyć przekazy dostosowane do potrzeb i motywacji odbiorców. Dysponuje wiedzą o psychologicznych mechanizmach perswazji i komunikacji, umie wykorzystywać badania rynku w praktyce oraz działać zgodnie z zasadami etyki. Jest przygotowany do pracy w agencjach reklamowych, firmach PR, działach marketingu i komunikacji oraz jako konsultant ds. wizerunku i strategii komunikacyjnych.

Opłaty, informacje i dokumenty

Co jeszcze warto wiedzieć przed zapisem?

  • Potwierdzenie wpłaty 1200 zł (na poczet pierwszej raty)
  • Jeżeli jesteś zarejestrowany w Powiatowym Urzędzie Pracy i chciałbyś zwiększyć swoje szanse na rynku pracy, istnieje możliwość sfinansowania studiów podyplomowych przez Twój PUP.
  • Infolinia czynna do 18:00.
  • Zastrzegamy prawo do zmiany terminu organizacji, inauguracji kierunku i pierwszych zajęć.

Proces rekrutacji

Jak zostać naszym studentem?

  1. Zarezerwuj miejsce
    W tym celu skontaktuj się z biurem rekrutacji poprzez kontakt telefoniczny lub online.
  2. Podpisz umowę:
    Skan podpisanej umowy prześlij pocztą lub online. Możesz również udać się do Biura Rekrutacji w Siedzibie Głównej Uczelni lub Wydziale Zamiejscowym i podpisać umowę na miejscu.
  3. Witamy w EUST!
    Od tej pory jesteś naszym studentem.

Dane kontaktowe Uczelni

BIURO REKRUTACJI SIEDZIBA GŁÓWNA 

BIURO REKRUTACJI WYDZIAŁ ZAMIEJSCOWY 

Dyżury koordynatora

umów się na konsultację

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Formularz zapisu

Zapisz się online, a dokumenty dostarcz później!

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wymagane)

Wyszukiwarka

Filtry